Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

Πρωινή προσευχή για ένα καλύτερο ξεκίνημα της ημέρας μας


 
 
 
 
 
 
 ΨΑΛΜΟΣ 5 (ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΔΑΥΙΔ)

ΜΙΑ ΠΡΩΙΝΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ.

ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ.ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΟΥ.


2.Ευδοκησε,Κυριε, να δεχθης εις τα ωτα σου τους λογους της προσευχης μου,ευδοκησε να κατανοησης τα οσα με αγωνιωδη και ισχυραν κραυγην σου απευθυνω.

3.προσεξε εις την φωνην της παρακλησεως μου.Συ,που εισαι ο υπερτατος και αιωνιος βασιλευς μου και ο Θεος μου.Διοτι ουχι εις τα αναισθητα ειδωλα,αλλ’ εις σε και μονον θα προσευχωμαι, Κυριε. Και εκτος σου αλλον προστατην δεν εχω.

4.Το πρωι, μολις από την κλινην μου εγερθω και προτητερα από κάθε άλλο εργον μου, Σε πρωτον θα επικαλεσθω και Συ θα ακουσης την ικετευτικην φωνην μου.Λιαν πρωι θα παρουσιασθω ενωπιον σου και θα ευδοκησης να ριψης ευμενες το βλεμμα σου επ’ εμου.

5.Διοτι συ δεν εισαι Θεος που θελεις την ανομιαν και αδικιαν,την οποιαν εμισησα και εγω,εργαζονται δε οι εχθροι και διωκται μου.Ουδ’ επι στιγμην θα παραμεινη πλησιον σου ως οικειος και φιλος σου, οποιος πονηρευεται και μηχαναται το κακον.

6.Ουτε θα σταθουν εμπρος εις τα ματια σου αυτοι, που παραβαινουν τον νομον σου. Εμισησας ολους εκεινους, που ως εργον των εχουν να διαπραττουν την ανομιαν και αμαρτιαν.

7.Θα εξολοθρευσης ολους εκεινους, οι οποιοι χωρις ιχνος ευσυνειδησιας και εντροπης λαλουν και διαδιδουν το ψευδος.Τον αιμοβορον ανθρωπον, που βαφει τας χειρας του εις αδελφικα αιματα και δια δολων επιζητει την βλαβην και καταστροφην του πλησιον, τον μισει και τον αποστρεφεται ο Κυριος.

8.Αντιθετως όμως εγω βασιζομαι εις τους οικτιρμους σου και όχι εις τον δολον και την απατην που χρησιμοποιουν οι αντιπαλοι μου. Και με την ελπιδα μου στηριγμενην εις το πληθος του ελεους σου θα εισελθω εις τον οικον σου και θα προσκυνησω, γεματος σεβασμον και ευλαβειαν προς σε, εις τον αγιον ναον σου.

9.Κυριε, οι αδικουντες με είναι πολλοι.Και εξ αιτιας των αδικων τουτων εχθρων μου σε παρακαλω,γενου οδηγος μου εν ονοματι της δικαιοσυνης σου και απαλλαξε την πορειαν της ζωης μου από κάθε εμποδιον και παγιδα, ώστε ασφαλως να βαδιζω τον ευθυν δρομον που σου είναι αρεστος.Λυτρωσε με συ από τας παγιδας των εχθρων μου και μη επιτρεψης, ώστε εξ αιτιας αυτων να παρεκκλινω από το θελημα σου.Εχω απολυτον αναγκην της οδηγιας και προστασιας σου.

10.Διοτι δεν υπαρχει εις το στομα των αληθεια η καρδια των είναι ανειλικρινης και διαλογιζεται ματαια και πονηρα.Ο λαρυγξ των σαν ταφος ανοικτος, που αναδιδει μολυσματικην δυσοσμιαν, μονον λογους βλασφημιας και βρωμερας αισχροτητος εκβαλλει.Με τας συκοφαντικας και ψευδολογους γλωσσας των υφαινουν δολιοτητας και φαρμακερας επινοησεις.

11.Καταδικασε τους, ω Θεε μου.Ειθε να πεσουν εξω και να αποτυχουν εις τα δολια σχεδια και τας εσκεμμενας πλεκτανας, τας οποιας συνελαβον και εμηχανευθησαν κατ’ εμου. Συμφωνα με το πληθος των ασεβειων τους σκορπισε τους και απομακρυνε τους, διοτι με το να πολεμουν τους αφωσιωμενους εις Σε δουλους, σε κατεπικραναν, Κυριε.

12.Και θα ευφρανθουν τοτε ολοι οσοι ελπιζουν εις Σε,διοτι θα ιδουν,ότι εισακουεις την προσευχην καθενος που στηριζει την πεποιθησιν του εις σε και ματαιωνεις τας επιβουλας των μισουντων τους εκλεκτους σου.Η χαρα και η αγαλλιασις των θα είναι ακαταπαυστος και διαρκης, διοτι θα αντιληφθουν και θα πληροφορηθουν από τα πραγματα, ότι εχεις στησει την σκηνην  σου πλησιον των και κατοικεις ως προστατης των και κηδεμων εν μεσω αυτων.Και ολοι εκεινοι που αγαπουν το ονομα σου, θα καυχηθουν δια την προστασιαν την οποιαν τους παρεχεις.

13.Διοτι συ θα ευλογησης τον δικαιον και συνεπως αι κατ’ αυτου καταραι και βλασφημιαι των ασεβων εις ουδεν θα ισχυσουν.Κυριε, η πολλη σου ευαρεσκεια και αγαπη εγινεν εις ημας οπλον, ισχυρον και ακαταγωνιστον, με το οποιον μας επροστατευσες, αλλα και μας εχαρισες τον στεφανον της νικης.

 πηγη:το ψαλτηριον του προφητου και βασιλεως ΔΑΥΊ΄Δ μετα συντομου ερμηνειας, Συγγραφευς  ΠΑΝ.Ν.ΤΡΕΜΠΕΛΑ (εκδοσις εικοστη εκτη)