Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Προσευχή Αγίου Κυπριανού διαλύουσα τα μάγια-Παράκληση

 https://www.youtube.com/watch?v=9Elr5kvkt44


Δέσποτα Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ὁ Θεός ἠμῶν ὁ κρατῶν καί κυβερνῶν τά πάντα, Ἅγιος καί δεδοξασμένος ὑπάρχεις. Διό Βασιλεῦ τῶν Βασιλευόντων
καί Κύριε τῶν Κυριευόντων δόξα σοί. Ὁ καθήμενος ἐν τῷ φωτί τῷ ἀπείρω καί ἀπροσίτω βροτοῖς, ὅπερ εἶδον δυνάμεις χιλιάδες καί μυριάδες Ἁγίων Ἀγγέλων καί Ἀρχαγγέλων.
Σύ γιγνώσκεις τά κρύφια του ταπεινοῦ δούλου σου Κυπριανοῦ. Ὅτι οὐκ ἐγίγνωσκον πρότερoν τά σά θαυμάσια Κύριε παντοδύναμε. Σύ εἰ μόνος Κύριος Ἰησοῦς Χριστός
ὁ Θεός ἠμῶν. Ὁ εὐδοκήσας ἐξ ἀναξίου γενέσθαι μέ ἄξιον καί συζησάμενος τῷ ἐν σοῖ πόθω καί ἀγάπη πρός ἀκοήν τῶν Ἁγίων σου Ἀποστόλων καί Ἱερομαρτύρων
καί πάντων σου τῶν Ἁγίων.
Παρακαλῶ δέ τήν σήν φιλανθρωπίαν, ἴνα ὅπου ἐπλεόνασεν ἡ ἁμαρτία ὑπερπερισσεύη ἡ χάρις σου Κύριε, ὅτι ἐκράτουν τά νέφη καί οὐκ ἔβρεχον, ἔδενον τήν γῆν
καί οὐκ ἔδιδε τούς καρπούς αὐτῆς. Τάς ἀμπέλους καί οὐκ ἐβλάστανον, τά ποίμνια τῶν προβάτων καί οὐκ ἐποίουν γάλα, τά αἰγίδια καί οὐκ ἐγέννων, τούς ἄνδρας
καί οὐκ ἐσμίγοντο μετά τῶν γυναικών αὐτῶν, τάς μητέρας καί οὐκ ἐτεκνοποίουν, τά πλοῖα καί οὐκ ἐπλέον, τά ἐργαστήρια καί οὐκ εἰργάζοντο, τούς ἁλιεῖς καί οὔχ ἠλίευον,
τούς κήπους καί οὐκ ἐποίουν λάχανα, τά δένδρα καί οὐκ ἐκαρποφόρουν, τούς ποταμούς καί οὐκ ἔτρεχον, τούς μύλους καί οὐκ ἐγύριζον, τούς ἀδελφούς καί ἀνδρόγυνα
εἰς ἀφιλίωτον ἔχθραν ἔφερον καί τούς διεχώριζον, ἐποίουν τό θέρος χειμώνα καί τόν χειμώνα θέρος, ταῦτα πάντα εἰργαζόμην φαντασία τελεία. Ἄρτι δέ Κύριε ὁ Θεός ἠμῶν
ἱκετεύω σέ καί παρακαλῶ, ἴνα διά τῆς ἐμῆς προσευχῆς ἐνώπιόν Σου Θεέ καί Κύριέ του Ἐλέους ὡς Θυσία εὐπρόσδεκτος γενέσθω σοί. Καί πᾶς ἄνθρωπος ἔχων πνεῦμα πονηρίας
καθαρισθῆ ὅλως. Ἤ ἄγρος ἤ κῆπος ἤ κτῆμα ἤ μύλος ἤ πλοῖον ἤ ἁλιεύς ἤ μελίσσιον ἤ ἔμπορος ἤ ἐπιστήμων ἤ ἄρχων ἤ ἀρχόμενος ἤ τεχνίτης ἤ μεταξοσκώληξ ἤ καί
ὁ δοῦλος τοῦ Θεοῦ (ὄνομα πάσχοντος) σύν παντί τῶν οἴκω αὐτοῦ. Ἄν εἶναι δεδεμένος μέ μαγείας καί πονηρά ἔργα ἤ γοητείας ἤ ἀπό 72 γλωσσοφαγιῶν ἐστίν ἐμποδισμένος
καί μαγευμένος καί ἐγκλείη 365 λόγια της Μαγείας ἄτινα ἔρχονται πρός βλάβην καί κατανάλωσιν τοῦ δούλου τοῦ Θεοῦ (ὄνομα πάσχοντος) σύν παντί τῷ οἴκω αὐτοῦ.
Παρευθύς ὅπου ἀναγνωσθῆ ἡ παροῦσα ἰκετήριος δέησις καί προσευχή μου ἐνώπιόν της Σῆς χάριτος τοῦ Θεοῦ ἐλευθερωθῆ πᾶς ὁ κόσμος καί τόπος ἐκ πάσης ὀργῆς τέ
καί ἀσθενείας καί ἐκ παντός δεσμοῦ καί μαγείας καί πάσης φαρμακείας καί γοητείας, πάσης βασκανίας καί καταλαλιᾶς, γλωσσοφαγιᾶς, ἀμελείας ἤ νωθρότητος, ἀκρατείας,
ἀφροσύνης, ἀδυναμίας καί ἀπογνώσεως πάσης ἀδικίας καί πάσης πλάνης ἤ ἀπάτης, ἤ ἐμποδίου προερχομένων ὑπό τοῦ διαβόλου ὁμοίως καί ὁ δοῦλος τοῦ Θεοῦ
(ὄνομα πάσχοντος) σύν παντί τῷ οἴκω αὐτοῦ. Καί ἔστω λελυμένος καί λελυτρωμένος ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Ἀμήν.
Καί εἴτε ἐν τῷ οὐρανῶ εἰσίν αἵ μαγεῖαι καί τά φαρμακεύματα ἐκεῖνα ἤ ἐν τή γῆ ἤ ἐν τή θαλάσση ἤ ἐν παντί τόπω καί ἐδάφει εὐθύς τή ὥρα ταύτη λυθήσονται καί καταργηθήσονται
ἀπό τοῦ δούλου τοῦ Θεοῦ (ὄνομα πάσχοντος) καί ἀπό παντός του οἴκου αὐτοῦ καί ἐλευθερωθήσεται ὁ δοῦλος τοῦ Θεοῦ (ὄνομα πάσχοντος) καί πᾶς ὁ οἶκος αὐτοῦ ἀπό πάσης
ὥρας πονηρᾶς καί γοητείας ἤ ὀφθαλμῶν πονηρῶν ἤ φθόνου ἤ καταλαλιᾶς ἤ γλωσσοφαγιᾶς ἤ μαγείας ἤ φαρμακείας ἤ κατάρας ἤ ἀναθέματος ἤ ἀφορισμοῦ καί πάσης
βλασφημίας ἤ ἐνεργείας του. Εὐθέως ἀναχωρήσατε ἀπό τοῦ δούλου τοῦ Θεοῦ (ὄνομα πάσχοντος) πάσα ἡ ἐπήρεια τοῦ πονηροῦ ἐπί τή ἐπικλήσει τοῦ Παναγίου σου ὀνόματος
τοῦ Πατρός καί τοῦ μονογενοῦς Υἱοῦ καί τοῦ Ἀγαθοῦ καί Ζωοποιοῦ Πνεύματος καί διά τῆς προσευχῆς ἐμοῦ τοῦ ταπεινοῦ καί εὐλαβοῦς δούλου σου Κυπριανοῦ φεύξονται οἱ
δαίμονες, δραπετευθήσονται καί καταργηθήσονται αἵ πονηρίαι αὐτῶν, καί τά νέφη δώσωσιν ὑετόν ἐπί πάσαν τήν γῆν, καί ἡ γῆ δώση τά γενήματα αὐτῆς εἰς τόν καιρόν αὐτῶν,
καί τά δένδρα καρποφορήσωσι, καί οἱ ἀμπελῶνες εὐφορήσωσι πλῆθος βοτρύων, καί αἵ γυναῖκες λυθήσωνται καί ἐλευθερωθήσωνται ἀπό τοῦ κάκου τῶν μητρῶν αὐτῶν.
Ὁμοίως καί τά κτήνη τῶν ποιμένων καί πᾶς ὁ κόσμος, ἄρχων, ἤ ἀρχόμενος, ἤ κῆπος, ἤ μελισσουργός, ἤ μετάξουργος καί πάσα ἡ κτῆσις λυθήσεται ἀπό παντός δεσμοῦ καί
δαίμονος. Ὁμοίως καί ὁ δοῦλος τοῦ Θεοῦ (ὄνομα πάσχοντος), σύν παντί τῷ οἴκω αὐτοῦ καί τοῖς πράγμασιν αὐτοῦ, καί ἔστω ἐλεύθερος καί λελυτρωμένος ἀπό πάσης ἀσθενείας
καί ὥρας κακῆς καί παντός δαίμονος καί ἀντικειμένης δυνάμεως δεόμεθά σου, ἴνα λυθῶσι καί ἀφανισθῶσι τά πονηρά ἔργα διά τῆς ἐπικλήσεως τοῦ Παναγίου Πνεύματος τοῦ Θεοῦ Σαβαώθ
Καί εἰ ἐν τῷ Οὐρανῶ ἔστι δεδεμένος καί ἐμποδισμένος ὁ δοῦλος τοῦ Θεοῦ (ὄνομα πάσχοντος) λυθήτω, ἤ ἐν τή γῆ, ἤ ἐν ἀνωφλίω λυθήτω, ἤ ἐν κατωφλίω, ἤ ἐν δέρματι ἀλόγου,
ἤ ἐν σιδήρω, ἤ ἐν λίθω, ἤ ἐν ξύλω ἐκάρφωσαν τά πονηρά ἔργα λυθήτωσαν καί ὡσεί καπνός ἐκλιπέτωσαν, ἤ ἐν γραμματίω διά μελένης, ἤ αἵματος ἀνθρώπου, ζώου, πτηνοῦ,
ἰχθύος, ἤ διά μολύβδου, ἤ διά κινναβάρεως, ἤ διά ζωμοῦ λεμονιοῦ, ἤ δί’ ἄλλου τινός ἔγραψαν αὐτά καί ἔθηκαν ἐν τινι τόπω καί διεσκέλισεν αὐτά ὁ δοῦλος τοῦ Θεοῦ (ὄνομα πάσχοντος)
πρός βλάβην αὐτοῦ τή ὥρα ταύτη λυθήτωσαν καί καταργηθήτωσαν καί ἐκριζωθήτωσαν τά τῆς μαγείας ἔργα ἀπό τούς τόπους καί κατοικίας ἐκεῖ ὅπου ἀναγινώσκεται ἡ δέησίς
μου καί προσευχή αὔτη, ἤ ἐν αὐλαῖς τοῦ οἴκου αὐτοῦ κατέχωσαν, ἤ διέσπειραν αὐτά, ἤ μετάλλου τινός ἐποίησαν τά κομβοδέματα ἐκεῖνα λυθήτωσαν, ἤ εἰς κόκκαλα διεπέρασαν αὐτά,
ἤ ἐν τή θαλάσση, ἤ ἐν φρέατι, ἤ ἐν μνήματι ἐρρίφθησαν λυθήτωσαν, ἤ μέ ὄνυχας ἀνθρώπων, ζώων, ἤ πτηνῶν ζώντων ἤ τεθνεώτων, ἤ μέ χῶμα τεθνεώτων ἐποίησαν τά φάρμακα
ἐκεῖνα λυθήτωσαν, ἤ ὑπό πλακός ἐπλακώθησαν ἤ ἀπό πασσάλους, ἤ καρφιοῦ ἐκαρφώθησαν, ἤ διά βελόνης ἐπέρασαν αὐτά, λυθήτωσαν τήν ὥραν ταύτην, ἤ διά ἀργύρου,
ἤ χρυσοῦ, ἤ δί” ἄλλου τινός μετάλλου ἐποίησαν τά πονηρά ἔργα λυθήτωσαν τήν ὥραν ταύτην, ἤ διά μαλλίου, ἤ βαμβακιοῦ, ἤ μετάξης, ἤ λινάρεως, ἤ κανάβεως, ἤ δί” ἄλλου τινός
χόρτου ἔδεσαν ταῦτα λυθήτωσαν τήν ὥραν ταύτην, ἤ εἰς κράββατον κατέχωσαν αὐτά λυθήτωσαν τήν ὥρα ταύτην, ἤ διά βρόχου, βούρλου ἤ ἄλλου τινός ἔδεσαν, λυθήτωσαν
τήν ὥραν ταύτην, ἤ ἐν ὕδατι ἐποίησαν αὐτά ἤ κούφω ξύλω ἤ κοχλάζοντι ὕδατι ἄν ἔβρασαν αὐτά λυθήτωσαν τήν ὥραν ταύτην, ἤ ἐν αἵματι ἀνθρώπου, ζώου, ἤ πτηνοῦ,
ἤ ἰχθύος ζώντων ἤ τεθνεώτων ἐποίησαν αὐτά ὡς σύ, Κύριε ὁ Θεός ἠμῶν γινώσκεις τούς τόπους καί τρόπους καί τούς ἀνθρώπους, λυθήτωσαν τήν ὥραν ταύτην καί
διαρρηχθήτωσαν τά τῆς μαγείας ἔργα ἔνθα κεῖνται, καί τόν μέν δοῦλον σου (ὄνομα πάσχοντος) διαφύλαξον σύν παντί τῷ Οἴκω αὐτοῦ, τά δέ πονηρά ἔργα λυθήτωσαν καί
ἀπωλεσθήτωσαν καί ὡσεί καπνός ἐκλιπέτωσαν ἀπό τόν δοῦλον τοῦ Θεοῦ (ὄνομα πάσχοντος) ἐν ὀνόματι τοῦ Πατρός καί τοῦ Υἱοῦ καί τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί διά τῆς δόξης
τοῦ Μεγάλου Θεοῦ τοῦ Ζῶντος συντριβήτωσαν τή δυνάμει τοῦ Τιμίου καί Ζωοποιοῦ Σταυροῦ πᾶσαι αἵ ἐναντίαι δυνάμεις, ἀναχωρησάτωσαν τά τῆς Μαγείας ἔργα καί
ἀπομακρυνθήτωσαν ἀπό τόν δοῦλον τοῦ Θεοῦ (ὄνομα πάσχοντος) μίλια 65 πρεσβείαις τῶν μαρτύρων καί πάντων τῶν Ἁγίων σου. Ἀμήν.
Δεόμεθά σου καί παρακαλοῦμεν σέ Κύριε Ἰησοῦ Χριστέ ὁ Θεός ἠμῶν ἴνα ἐλευθερώσης καί ζωώσης πάσαν ψυχήν πεπεδημένην καί τόν δοῦλον (ὄνομα πάσχοντος) σύν παντί
τῷ Οἴκω αὐτοῦ ὁμοίως καί τούς γράφοντας καί ἔχοντας ἐν τῷ Οἴκω αὐτῶν τήν προσευχήν μου αὐτήν καί τούς βαστάζοντας αὐτήν ὡς φυλακτήριον αἰώνιον, καί ἡ δεξιά σου
Κύριε εἴη αὐτοῖς σκέπη καί βοήθεια καί ἔστω διά παντός ἐν τῷ οἴκω αὐτῶν χαρά καί ἀγαλλίασις.
Ναί, Κύριε, δεομένου σου ἐπάκουσόν μου, ἴνα ὁπού εὑρίσκεται ἡ εὐκτήριος καί ἰκετηρία αὔτη εὐχή μου λυθῆ καί ἐλευθερωθῆ πᾶς ἄνθρωπος καί ὁ οἶκος αὐτοῦ ἀπό κακῆς ὥρας,
ἀπό πάσης ἀσθενείας, παντός ἀφορισμοῦ τέ καί ἀναθέματος, ἀπό πάσης κατάρας, ἀπό πάσης ὀργῆς, ἐμποδίου, δυσπραγίας, καταλαλιᾶς, γλωσσοφαγιᾶς, φθόνου, βασκανίας,
ἀμελείας, νωθρότητος, λαιμαργίας, ἀδυναμίας, βλακείας, ἀκρατείας, ἀφροσύνης, ὑπερηφανείας, ἀσπλαγχνίας, ἀδικίας, ἀλαζονείας καί πάσης πλάνης καί ἀπάτης διά τό ὄνομά
Σου τό Ἅγιον καί δεδοξασμένον εἰς τούς Αἰώνας Ἀμήν


Αποτέλεσμα εικόνας για μοναστηρι αγιου κυπριανου φυλη
ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ-ΑΓΙΟΥ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ ΚΑΙ ΑΓΙΑΣ ΙΟΥΣΤΙΝΗΣ
1.Πως θα το επισκεφθητε
Η Ιερα Μονη των Αγιων Κυπριανού και Ιουστίνης ευρίσκεται στα ορια του ιστορικου Δημου Φυλης(Χασιας) Αττικης, στους νοτιοδυτικούς προποδες της Πάρνηθας και απεχει από την Αθηνα περιπου 20 χιλιόμετρα.
Συγκοινωνια για την Φυλη
α)Λεωφορεια από την Αθηνα (οδος Μαρνη και Πατησιων το Β12 λεωφορειο) για Ανω Λιοσια. Και μετα τα Ανω Λιοσια το 723 το λεωφορειο.
Με ιδιωτικο αυτοκινητο
1)Από Αθηνα ,δια μεσου Αγιων Αναργυρων,Καματερου,Ζεφυριου(Ζοφριας) και Ανω Λιοσιων Αττικης).
2)Από Πελοποννησο,δια μεσου Ελευσινος,Διυλιστηρίων,Ζεφυριου(Ζοφριας) και Ανω Λιοσιων Αττικης)
3)Από Βορεια Ελλαδα, από την Εθνικη Οδο στροφη στο υψος της Νεας Κηφισιάς προς Αχαρνες (Μενιδι) και δια μεσου Ανω Λιοσιων αφιξις στην Φυλη.
2.Πανήγυρις
Η Ιερα Μονη πανηγυριζει την 2 Οκτωβριου( με το Πατριο Εκκλησιαστικο Ημερολογιο) η οποια συμπιπτει με την 15 Οκτωβριου( με το νέο-πολιτικο ημερολογιο)
3.Θεια Λειτουργια
Στην Ιερα Μονη τελειται Θεια Λειτουργια ειδικα για τους ευσεβείς στον μεγαλο ιερο προσκυνηματικο Ναο ,κάθε Κυριακη και μεγαλη Εορτη.
4.Εξορκισμοι
Κάθε Τεταρτη απόγευμα( τον χειμωνα 16:30 και το καλοκαιρι 17:00),ψαλλεται η Ιερα Παρακλησις των Αγιων Κυπριανού και Ιουστίνης και διαβαζονται οι Ευχες των Εξορκισμων, για οσους πασχουν από επηρεια ακαθαρτων πνευματων.
5.Εξομολογησις
Στην Ιερα Μονη γινεται Εξομολογησις κάθε Τεταρτη πρωι και Σαββατο απόγευμα.
6.Επικοινωνια
Τηλεφωνα 2102411380-2102411316 και fax2102411080
e-mail:kyprianos@hol.gr
Ταχυδρομικη Διευθυνση:      Ιερα Μονη Αγιου Κυπριανού
                                               Φυλη Αττικης
                                                Τ.Θ.46006
                                                133 10 ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΑ

ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΑΓΙΩΝ ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ & ΙΟΥΣΤΙΝΗΣ (με γραμματα)

 https://www.youtube.com/watch?v=84g7r-FJAm0
πηγη:www.vimaorthodoxias.gr

Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Προσευχή για εργασία να μας βοηθήσει ο Θεός


ΨΑΛΜΟΣ  62 (ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΔΑΥΙΔ)

2.Ω Θεε, που εισαι ο μονος Θεος μου,τον οποιον λατρευω και εις τον οποιον ανηκω, πολύ πρωι και πριν ακομη εξημερωση, προσευχομαι προς σε. Σε εποθησε σφοδρως και σε εδιψησεν η ψυχη μου,αλλα ποσακις σε εδιψησε και η σαρξ μου,μακραν του ιερου σου, εν μεσω χωρας ερημου, εις την οποιαν ουτε να βαδιση κανεις ευκολα ημπορει,ουτε νερο ευρισκει δια να σβηση την διψαν του,παρ’ ολας όμως τας δυσκολιας και στερησεις αυτας τιποτε δεν ισχυσε να μειωση τον προς σε ποθον μου.

3.Με τοιαυτην διψαν και με τοσον σφοδρον ποθον παρουσιαζομην κατά το παρελθον ενωπιον σου εν τω αγιω τοπω της σκηνης σου,ινα δια της πειρας απολαυσω την δυναμιν και βοηθειαν σου και χωριζομενος των μεριμνων του βιου αισθανθω την δοξαν σου και το ανυπερβλητον μεγαλειον σου.

4.Σε εποθησα σφοδρως, Κυριε, διοτι το ελεος σου είναι ανωτερον και προτιμοτερον από μυριας και αναριθμητους ζωας με οιανδηποτε απολαυσιν και ευτυχιαν συνοδευομενας.Τα χειλη μου θα σε αινεσουν και θα σε δοξολογησουν.

5.Μετα του αυτου ποθου θα σε ανυμνω καθ’ ολην την ζωην μου και μονον εις το ονομα σου θα ανυψωνω τας χειρας μου προσευχομενος και κανεν άλλο ονομα εκτος του ιδικου σου δεν θα λατρευω, ουτε θα επικαλουμαι.

6.Τοτε θα χορταινη και θα ευφραινεται απολαμβανουσα σε η ψυχη μου, όπως θα εχορταινε και θα ηυφραινετο το σωμα μου εις τραπεζαν με λιπαρα και παχεα φαγητα και με χειλη αγαλλομενα και ευφραινομενα θα σε υμνη το στομα μου.

7.Οταν κατά την νυκτα σε ενθυμηθω επι του στρωματος μου, ο επερχομενος υπνος δεν συντελει εις το να σε λησμονησω, αλλα πολύ πρωι και προ της αυγης εγειρομενος στρεφω τον νουν μου προς σε και μελετω με σκεψιν βαθειαν και απερισπαστον τα προς εμε ελεη σου και την απειρον τελειοτητα σου.

8.Διοτι παντοτε εις το παρελθον εγινες βοηθος μου και γεματος ελπιδα και δια το μελλον θα αγαλλωμαι στηριζων την πεποιθησιν μου εις την σκεπην και προστασιαν, την οποιαν η προνοια σου θα μου παρεχη,σκεπαζουσα με στοργικως υπο τας πτερυγας σου.

9.Προσεκολληθη και δια του ποθου προσεδεθη η ψυχη μου εις σε συ δε μου ετεινες την χειρα σου και με την παντοδυναμον δεξια σου με εκρατησας και με εβοηθησας.

10.Αυτοι δε που με πολεμουν, ματαιως και χωρις να κατορθωσουν τιποτε εζητησαν την ζωην μου.Θα εισελθουν θανατουμενοι εις τα καταχθονια και τα κατωτατα της γης.

11.Θα παραδοθουν εις χειρας,αι οποιαι κρατουν σπαθην και θα κατασφαγουν, τα πτωματα των δε θα εγκαταλειφθουν αταφα, και θα κομματιασθουν εις μεριδας, αι οποιαι θα καταφαγωθουν από αλωπεκας.

12.Ο βασιλευς όμως θα ευφρανθη δια την προς αυτόν προστασιαν του Θεου θα επαινεθη δε και θα δοξασθη πας, οστις ορκιζεται επικαλουμενος το ονομα του Θεου, διοτι ασφαλως θα φραγη και θα κλειση το στομα των λαλουντων αδικα.


ΨΑΛΜΟΣ 63 (ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΔΑΥΙΔ)


2.Εισακουσον,Θεε μου,την φωνην μου, όταν προσευχωμαι και απευθυνω δεησεις προς σε.Ελευθερωσε την ψυχην μου από τον φοβον, τον οποιον μου εμπνεει ο εχθρος.


3.Σκεπασον με και προστατευσον με από τας μυστικας συσκεψεις και επιβουλας ανθρωπων, που σχεδιαζουν πονηρα και κακα κατ’ εμου,από πληθος που συστηματικως εργαζονται την αδικιαν.


4. οι οποιοι ηκονισαν σαν ξιφος τας γλωσσας των,ετεντωσαν το τοξον των και εθεσαν εις αυτό αντι βελους πραγμα πονηρον, το καταχθονιον σχεδιον των και τους δηλητηριωδεις λογους και τας πικρας συκοφαντιας των.

5.δια να κατατοξευσουν και κτυπησουν με αυτό υπουλως και εν κρυπτω τον αμεμπτον αιφνιδιως και χωρις αυτος να το υποπτευεται και να το περιμενη θα τον κτυπησουν και δεν θα φοβηθουν οι δολοφονοι,ουτε θα δοκιμασουν δισταγμον τινα δια την κακουργον πραξιν των.

6.Με τας συνεννοησεις και τας μεταξυ των ενθαρρυνσεις εξησφαλισαν και κατεστησαν ισχυρον το πονηρον σχεδιον των, διοτι ελαβον παντα τα προς επιτυχιαν του μετρα.Εξεθεσαν μεταξυ των και εισηγηθησαν τους τροπους, με τους οποιους θα κρυψουν την κατ’ εμου παγιδα, ώστε η συλληψις μου εις αυτην να είναι βεβαια ειπαν΄΄Ποιος θα ιδη αυτους?

7.Εμελετησαν καλως το ανομον και εγκληματικον σχεδιον των, εξηντλησαν συζητουντες και μελετωντες δια του πολυμηχανου νου των κάθε επινοησιν επιβουλης και εφευρεσιν πονηραν. Θα πλησιαση από αυτους εκαστος ανθρωπος και η καρδια του είναι κρυψινους και βαθεια, και τας κρυπτομενας προθεσεις αυτης ουδεις δυναται να διακρινη.

8.Αλλ’ αντι να πραγματοποιηθουν τα ολεθρια σχεδια των, θα υψωθη κραταιος και δυνατος προστατης μου ο Θεος το βελος των υπηρξεν αβλαβες αι πληγαι που επεφερε τουτο, είναι ομοιαι προς τας πληγας, τας οποιας επιφερει βελος εκτοξευομενον από αδυνατους χειρας νηπιων.

9.Και παρελυσαν εις τα στοματα των αι γλωσσαι των, διοτι η καταισχυνη των και αποτυχια των επεφερεν εις αυτους συγχυσιν.Ολοι οσοι τους εβλεπαν εταραχθησαν και εξεπλαγησαν από το κακουργον σχεδιον των, αλλα και από την ματαιωσιν του εκ της θειας επεμβασεως.

10.Και εφοβηθη τον Θεον πας ανθρωπος και διεκηρυξαν τα εργα της θαυμαστης προστασιας του Θεου και κατενοησαν τα ποιηματα της δυναμεως του και την σωφρονιστικην αυτων σημασιαν.

11.Θα ευφρανθη ο δικαιος επι τη επεμβασει και σωτηρια ταυτη του Κυριου και θα στηριξη την ελπιδα του εις αυτόν, και ολοι οι ευθεις κατά την καρδιαν και ξενοι προς πασαν δολιοτητα θα καυχηθουν και θα πληροφορηθουν ποσον επαινετη είναι η ευθυτης και η ειλικρινεια των.

πηγη:το ψαλτηριον του προφητου και βασιλεως ΔΑΥΊ΄Δ μετα συντομου ερμηνειας, Συγγραφευς  ΠΑΝ.Ν.ΤΡΕΜΠΕΛΑ (εκδοσις εικοστη εκτη)

Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Ευχή κατά της Βασκανίας ή Ξεμάτιασμα

ΕΥΧΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΑΣΚΑΝΙΑΣ "ΞΕΜΑΤΙΑΣΜΑ" Πατήρ Ιωάννης ΦΩΣ ΕΚ ΦΩΤΟΣ

πηγη:https://www.youtube.com/watch?v=wAlnyOZEGtE

ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΕΠΙ ΒΑΣΚΑΝΙΑΝ

Ευλογητος ο θεος ημων παντοτε,νυν και αει και εις τους αιωνας των αιωνων.Αμην.

Δοξα σοι, ο Θεος ημων, δοξα σοι.

Βασιλευ ουρανιε,Παρακλητε, το Πνευμα της αληθειας, ο πανταχου παρων και τα παντα και τα παντα πληρων , ο θησαυρος των αγαθων και ζωης χορηγος , ελθε και σκηνωνσον εν ημιν , και καθαρισον ημας από πασης κηλιδος , και σωσον ,αγαθε, τας ψυχας ημων. Αμην.

     Το τρισαγιον

Αγιος ο Θεος , αγιος Ισχυρος, αγιος Αθανατος ,ελεησον ημας(τρις).

Δοξα Πατρι και Υιω και Αγιω Πνευματι.Και ωυν και αει και εις τους αιωνας των αιωνων . Αμην.

Παναγια Τριας, ελεησον ημας. Κυριε,ιλασθητι ταις αμαρτιαις ημων.Δεσποτα,συγχωρησον τας ανομιας ημιν.Αγιε,επισκεψαι και ιασαι τας ασθενειας ημων,ενεκεν του ονοματος σου.

Κυριε ελεησον, Κυριε ελεησον, Κυριε ελεησον.

Δοξα Πατρι και Υιω και Αγιω Πνευματι. Και νυν και αει και εις τους αιωνας των αιωνων. Αμην.

Πατερ ημων , ο εν τοις ουρανοις, αγιασθητω το ονομα Σου ελθετω η βασιλεια Σου γενηθητω το θελημα Σου ως εν ουρανω και επι της γης. Τον αρτον ημων τον επιουσιον δος ημιν σημερον και αφες ημιν τα οφελειματα ημων , ως και ημεις αφιεμεν τοις οφειλεταις ημων και μη εισενεγκης ημαςεις πειρασμον , αλλα ρυσαι ημας από του πονηρου. Ότι σου εστιν η βασιλεια και η δυναμις και η δοξα εις τους αιωνας . Αμην.(τρις).

Ελεησον ημας , Κυριε ,ελεησον ημας πασης γαρ απολογιας απορουντες , ταυτην σοι την ικεσιαν , ως Δεσποτη , οι αμαρτωλοι  προσφερομεν  ελεησον  ημας.

                      Δοξα…

Κυριε , ελεησον ημας , επι σοι γαρ πεποιθαμεν μη οργισθης ημιν σφοδρα , μηδε μνησθης των ανομιων ημων αλλα επιβλεψον και νυν , ως ευσπλαγχνος , και λυτρωσαι ημας εκ των εχθρων ημων συ γαρ ει Θεος ημων , και ημεις λαος σου παντες εργα χειρων σου και το ονομα σου επικεκλημεθα.

               Και νυν…Θεοτοκιον

Της ευσπλαγχνιας την πυλην ανοιξον ημιν , ευλογημενη Θεοτοκε ελπιζοντες εις σε , μη αστοχησωμεν ρυσθειημεν δια σου των περιστασεων ρυσθειημεν δια σου των περιστασεων συ γαρ ει η σωτηρια του γενους των χριστιανων.


             Ειτα τα επομενα τροπαρια

Φιλανθρωπε Σωτηρ , επικαλουμαι σε , εν θλιψει υπαρχων και αθυμια μη παριδης με τον δουλον σου , αλλα σπευσον και ρυσαι με , ευσπλαγχνος.

Τα λυπαρα του σου δουλου , του παροντος κινδυνου την ζαλην την πολλην και χαλεπην , μεταποιησον νυν , Δεσποτα , και μετατρεψον τουτου το πενθος εις χαραν γηνεκη ινα πιστει και ποθω απαυστως μεγαλυνη σε.

Ο μονος αγαθος , ο μονος ευσπλαγχνος, ο μονος οικτιρμων και ελεημων , τη πρεσβεια των Αγιων σου, τον σον δουλον οικτειρας , ελευθερωσον.

Κινδυνευοντα σωσον τον δουλον σου ,Σωτηρ , των αγιων Αγγελων δεησεσι , των Προφητων Μαρτυρων τε , και σοφων Μαθητων σου εντευξεσι.

Πρεσβεια θερμη και τειχος απροσμαχητον , ελεους πηγη , του κοσμου καταφυγιον ,εκτενως βοωμεν σοι Θεοτοκε Δεσποινα , προφθασον και εκ κινδυνων λυτρωσαι ημας , η μονη ταχεως προστατευουσα.

Μη παριδης δεινως χειμαζομενον και εξαπορουμενον , Κορη , τον δουλον σου αλλα ως συνηθως λυτρωσαι , προσφυγοντα τη σκεπη σου , Αχραντε.

Καταφυγη χριστιανων , βοηθε των εν δεινοις χειμαζομενων , Παναγια Παρθενε , μη υπεριδης τον σον ικετην , κινδυνοις ποντουμενον , και τη κραταια σου , προσφευγοντα νυν σκεπη.


Υπεραγια Παρθενε , μετα των Ασωματων λειτουργων , και των αγιων Αγγελων , Αποστολων , Προφητων ,Μαρτυρων και Οσιων απαντων , τον μονον υπεραγαθον Θεον , εκδυσωπει ρυσθηναι κακωσεως τον δουλον σου.


Κυριε οπλον κατά του διαβολου , τον Σταυρον Σου ημιν δεδωκας φριττει γαρ και τρεμει , μη φερων καθοραν αυτου την δυναμιν. Ότι νεκρους ανιστα και θανατον κατηργησε. Δια τουτο προσκυνουμεν την ταφην σου και την εγερσιν.


Αγιοι Αναργυροι και θαυματουργοι , επισκεψασθε τας ασθενειας ημων , δωρεαν ελαβετε , δωρεαν δοτε ημιν.


                    Δοξα…


Αθλοφορε αγιε και ιαματικε Παντελεημον ,πρεσβευε τω ελεημονι Θεω , ινα πταισματων αφεσιν παρασχη ταις ψυχαις ημων.




                Και  νυν … Θεοτοκιον


Την πασαν ελπιδα μου εις σε ανατιθημι , Μητερ του Θεου , φυλαξον με υπο την σκεπην σου.




                                               ΕΥΧΗ Α’


Κυριε ο Θεος ημων , ο βασιλευς των αιωνων, ο παντοκρατωρ και παντοδυναμος, ο ποιων παντα και μετασκευαζων μονω τω βουλεσθαι ο την επταπλασιον καμινον και την φλογα την εν Βαβυλωνι εις δροσον μεταβαλων και τους αγιους σου τρεις παιδας σωους διαφυλαξας, ο ιατρος και θεραπευτης των ψυχων ημων, η ασφαλεια των εις σε ελπιζοντων, σου δεομεθα και σε παρακαλουμεν, αποστησον πασαν διαβολικην ενεργειαν,πασαν σατανικην επιβουλην,περιεργειαν τε πονηραν και βλαβην , και οφθαλμων βασκανιαν των φθονερων και πονηρων ανθρωπων από του δουλου σου(…….) και η υπο ωραιοτητος η ανδρειας η ευτυχιας η ζηλου η και φθονου βασκανιας συνεβη αυτος, φιλανθρωπε Δεσποτα, εκτεινον την κραταιαν σου χειρα και τον βραχιονα σου τον ισχυρον και υψιστον , και επισκοπων επισκοπησον το πλασμα σου τουτο και καταπεμψον αυτω αγγελον κραταιον, ειρηνικον , ψυχης τε και σωματος φυλακα, ος επιτιμησει και απελαει από αυτου πασαν φαρμακειαν και βασκανιαν των φθονερων ανθρωπων, και υπο σου ο σος ικετης φρουρουμενος μετα ευχαριστιας ψαλλει σοι Κυριος εμου βοηθος και ου φοβηθησομαι τι μετ’εμου ει ότι συ ει ο Θεος κραταιωμα μου,ισχυρος,εξουσιαστης,αρχων ειρηνης,Πατηρ του μελλοντος αιωνος. Ναι,Κυριε ο Θεος ημων, φεισαι του πλασματος σου, και ρυσαι τον δουλον σου(…….)από πασης βλαβης και επηρειας της εκ βασκανιας γινομενης, και ανωτερον αυτόν παντος κακου διαφυλαξον πρεσβειαις της υπερευλογημενης,ενδοξου Δεσποινης ημων Θεοτοκου και αειπαρθενου Μαριας,των φωτοειδων Αρχαγγελων, και παντων σου των Αγιων. Αμην.

                                ΕΥΧΗ Β’

Ευσπλαγχνε και πολυελεε, παντοδυναμε και παντοκρατορ, ο πολυς εν οικτιρμοις και ανεικαστος εν αγαθοτητι, ο απεραντον εχων πελαγος αγαπης και αγαθωσυνης προπρος Σα πλασματα, δεξαι την ταπεινην ταυτην ικεσιαν και μη αποστρεψης το προσωπο Σου αφ’ημων. Οιδαμεν , Κυριε, ότι ενεκα των αμαρτιων ημων γεγυμνωμεθα της Σης Χαριτος και ευκαιροι εγενηθημεν εις πασαν εφοδον σατανικην καθ’ημων. Όμως ουκ εις απογνωσιν ερχομεθα,αλλ’ επ’ ελπιδι και μετανοια επι τους ποδας τους Σους επιρριπτομεν εαυτους και το Σον επικαλουμεθα ελεος.

Επακουσον ημων, Δεσποτα, εν ευμενεια και συμπαθεια πολλη και μη εασης ημας ματαιως επικαλουμενους την παναλκη βοηθειαν Σου και υπο των δαιμονων περιπαιζομενους δια την αδυναμιαν ημων.

Ημεις μεν ανισχυροι εσμεν πλην εις Σε και μονον μεθ’ υι’ι’κου θαρρους ανεθηκαμεν την ελπιδα πασαν της σωτηριας ημων και ουδενι ετερω.

Ιδε, Πατερ αγαθε, ότι αθλιως βασανιζεται υπο των δαιμονικων δυναμεων ο ταπεινος δουλος σου(………) και ιλεως γενου αυτω, φιλαγαθε.Αποστησον, φυγαδευσον, απελασον και μακραν απ’ αυτου αποδιωξον πασαν διαβολικην ενεργειαν, πασαν σατανικην επιδρομην και πασαν δαιμονικην επιρροην προκαλουσαν ζαλην , λιποθυμιαν, τασιν προς εμετον , ρεμβασμον, νυσταγμον , χασμουρητον , ακηδιαν , κοπωσιν , κατηφειαν, ατονιαν και εν γενει κακοδιαθεσιαν , κεφαλαλγιαν και παν αλγος η παθος εις οιονδηποτε του σωματος μελος , εξ οιασδηποτε και αν ταυτα συνεβησαν αιτιας , ειτε εξ επηρειας και κακοβουλου επιβουλης αυτων αφ’ εαυτων των πονηρων δυναμεων , ειτε εκ βασκανιας οφθαλμων και γλωσσοφαγιας πονηρων και κακων ανθρωπων, προερχομενης εξ ωραιοτητος η ανδρειας η ευτυχειας η ζηλου η φθονου η κακιας η μισους η οργης η αντιπαθειας, ειτε εν γενει εκ πασης κακοβουλου διαθεσεως και επιθυμιας πονηρας.
Ναι Κυριε των απαντων , ο δεσποζων πασης ορατης και αορατου κτισεως Σου δεομεθα ταπεινως και Σε παρακαλουμεν μη εας το ταπεινον πλασμα Σου(……) βασανιζομενον υπο των δαιμονικων δυναμεων και δεινως κατατρυχομενον παρα κακοβουλου, πονηρας και ανθρωποκτονου αυτων διαθεσεως.
Ελευθερωσον, φιλανθρωπε παντοκρατορ, τον ταπεινον δουλον Σου(………) από των δεσμων της σατανικης επηρειας, φωτισον αυτόν τω φωτι της Σης θεογνωσιας και ενσχυσον αυτόν εις το ποιειν το θελημα Σου το αγιον, ινα δια παντος μετ’ ευγνωμοσυνης και επι τη δωρεα ταυτη δοξαση Σου την ανεικαστον αγαθοτητα, του Πατρος και του Υιου και του Αγιου Πνευματος.Αμην.
Δι’ ευχων των αγιων Πατερων ημων , Κυριε Ιησου ο Θεος , ελεησον και σωσον ημας. Αμην.
πηγη:οι αγιοι μαρτυρες ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΣΤΙΝΑ,εκδοσεις ιερας μονης αγιων μαρτυρων,Κυπριανου και Ιουστινης.
πηγη:Προσευχηταριον,Ειδικων Περιστασεων,Εκδοσεις Σταμουλη Α.Ε.
 
 
 

Πιστεύω είς ένα Θεό(μετάφραση-ερμηνεία)



Το Σύμβολο της Πίστεως είναι σύντομη ομολογία της πίστεώς μας μέσα στην οποία παρουσιάζονται περιληπτικά, με σαφήνεια και αυθεντικά τα βασικά δόγματα του χριστιανισμού.
Το «Πιστεύω» το λέμε κυρίως στο Μυστήριο του Βαπτίσματος αλλά και στις άλλες ακολουθίες. Με αυτό αναγνωρίζονται οι βαπτισμένοι από τους αβάπτιστους.
Στην αρχή υπήρχαν πολλά Σύμβολα: των Αποστόλων, του Αγίου Αθανασίου κ.λ.π. Αυτό που έχουμε σήμερα λέγεται Σύμβολο της Νίκαιας και της Κωνσταντινούπολης γιατί θεσπίστηκε στις Α΄ και Β΄ Οικουμενικές Συνόδους και είναι το μοναδικό που χρησιμοποιούν όλες οι χριστιανικές ορθόδοξες ομολογίες. Αναφέρεται περιληπτικά σε αυτά που πρέπει να πιστεύει κάθε ορθόδοξος χριστιανός.
Αποτελείται από 12 άρθρα (στίχους). Τα 7 πρώτα έγιναν στην Α΄ Οικουμενική Σύνοδο. Τα υπόλοιπα 5 στη Β΄. Στα 9 πρώτα άρθρα κυριαρχεί το ρήμα ‘πιστεύω’, στο 10 το ρήμα ‘ομολογώ’, στα 11 κ 12 το ‘προσδοκώ’.
Το 1ο άρθρο αναφέρεται στον Πατέρα

Τα άρθρα από 2ο μέχρι το 7ο στον Υιό.

Το 8ο στο Άγιο Πνεύμα

Το 9ο στην Εκκλησία.

Το 10ο στο Βάπτισμα.

Το 11ο στην Ανάσταση των νεκρών.

Το 12ο στην Δευτέρα Παρουσία.
ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ
ΚΕΙΜΕΝΟ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ
1. Πιστεύω εις ένα Θεόν, Πατέρα, παντοκράτορα, ποιητήν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων.
Πιστεύω, ως ορθόδοξος Χριστιανός, σε έναν Θεό, Πατέρα, Κυρίαρχο του παντός, που δημιούργησε από το μηδέν και με απόλυτη ελευθερία και αγάπη τον ουρανό και τη γη. Δημιούργησε, δηλαδή, τόσο τον ορατό και υλικό, όσο και τον αόρατο και πνευματικό κόσμο.
2. Και εις ένα Κύριον Ιησούν Χριστόν, τον Υιόν του Θεού τον μονογενή, τον εκ του Πατρός γεννηθέντα προ πάντων των αιώνων˙ Φως εκ Φωτός, Θεόν αληθινόν εκ Θεού αληθινού, γεννηθέντα, ου ποιηθέντα, ομοούσιον τω Πατρί, δι' ου τα πάντα εγένετο.
Πιστεύω και σ’ έναν Κύριο, τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, που είναι ο μονογενής Υιός του Θεού Πατέρα
και Γεννήθηκε απ’ Αυτόν προαιωνίως. Είναι φως, όπως και ο Πατέρας Του. Είναι αληθινός Θεός, επειδή γεννήθηκε από τον αληθινό Θεό. Ο Υιός δεν είναι δημιούργημα ή κτίσμα του Θεού, όπως πίστευαν διάφοροι αιρετικοί, αλλά έχει την ίδια Θεία ουσία με τον Πατέρα (είναι «ομοούσιος») και τα πάντα δημιουργήθηκαν δια του Υιού.
3. Τον δι' ημάς τους ανθρώπους και δια την ημετέραν σωτηρίαν κατελθόντα εκ των ουρανών και σαρκωθέντα εκ Πνεύματος άγιου και Μαρίας της Παρθένου και ενανθρωπήσαντα.
Ο Υιός του Θεού, για τη δική μας σωτηρία, κατέβηκε από την ουράνια δόξα Του στη γη και έλαβε σάρκα, όμοια με τη δική μας, από την Παρθένο Μαρία με την ενέργεια του Αγίου Πνεύματος. Έγινε δηλαδή άνθρωπος όμοιος σε όλα μ’ εμάς, εκτός από την αμαρτία και έζησε σε συγκεκριμένο χρόνο πάνω στη γη.
4. Σταυρωθέντα τε υπέρ ημών επί Ποντίου Πιλάτου και παθόντα και ταφέντα.
Σταυρώθηκε, έπαθε και τάφηκε για μας, όταν ρωμαίος επίτροπος της Ιουδαίας ήταν ο Πόντιος Πιλάτος.
5. Και αναστάντα τη τρίτη ήμερα κατά τας Γραφάς.
Και αναστήθηκε, σύμφωνα με την Αγία Γραφή, την τρίτη ημέρα από τον τάφο, ενώ ήταν νεκρός.
6. Και ανελθόντα εις τους ουρανούς και καθεζόμενον εκ δεξιών του Πατρός.
Μετά την Ανάστασή Του ανέβηκε στον ουρανό με τη δύναμη που είχε ως Θεός, δοξάζοντας έτσι την ανθρώπινη φύση. Ανέβηκε και κάθισε στα δεξιά του Πατέρα Του.
7. Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς· ου της βασιλείας ουκ έσται τέλος.
Θα έρθει και πάλι στον κόσμο με δόξα, σε χρόνο που τον γνωρίζει μόνο ο Θεός, για να κρίνει τους ζωντανούς και τους νεκρούς. Και η Βασιλεία Του δεν θα έχει τέλος.
8. Και εις το Πνεύμα το άγιον, το κύριον, το ζωοποιόν, το εκ του Πατρός εκπορευόμενον, το συν Πατρί και Υιώ συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον, το λαλήσαν δια των προφητών.
Πιστεύω και στο Άγιο Πνεύμα, το τρίτο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, που έχει κυριότητα και εξουσία. Ζωοποιεί όλη την κτίση και εκπορεύεται από τον Πατέρα. Είναι ομοούσιο με τον Πατέρα και τον Υιό. Προσκυνείται και δοξάζεται ισότιμα μαζί Τους. Καθοδήγησε τους Προφήτες της Παλαιάς Διαθήκης, που προείπαν για τον ερχομό του Σωτήρα.
9. Εις μίαν, αγίαν, καθολικήν και αποστολικήν Εκκλησίαν.
Πιστεύω και στην Εκκλησία. Είναι μία, επειδή μία είναι η κεφαλή της, ο Χριστός και μία η πίστη εκείνων που μετέχουν στη ζωή της. Είναι αγία, χωρισμένη από κάθε αμαρτία. Είναι καθολική, επειδή κατέχει όλη την αλήθεια και θέλει να συμπεριλάβει όλους τους ανθρώπους. Είναι αποστολική, επειδή διατηρεί ανόθευτη τη διδασκαλία των Αποστόλων και  επειδή οι επίσκοποι που την ποιμαίνουν είναι διάδοχοι εκείνων.
10. Ομολογώ εν βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών.
Ομολογώ ένα βάπτισμα στο όνομα της Αγίας Τριάδος. Μ’ αυτό αρχίζουμε την καινούρια ζωή μέσα στην Εκκλησία. Με αυτό συγχωρείται το προπατορικό αμάρτημα.
11. Προσδοκώ ανάστασιν νεκρών.
Πιστεύω και περιμένω την κοινή ανάσταση όλων των νεκρών. Θα αναστηθεί κάθε σώμα για να ενωθεί με την αθάνατη ψυχή του. Η ανάσταση όλων θα γίνει με τη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου.
12. Και ζωήν του μέλλοντος αιώνος. Αμήν.
Προσδοκώ ότι, μετά την ανάσταση και την τελική κρίση όλων των ανθρώπων από τον Χριστό, θα αξιωθώ να απολαύσω την αιώνια ζωή, μαζί με όλους τους αγίους. Αμήν.
(Από την έκδοση της Ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας που έχει τίτλο: "ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΑΤΗΧΗΣΗ" - δια μεγάλους προσερχομένους στο άγιο Βάπτισμα - και την επιμελήθηκε ο θεολόγος κ. Γεώργιος Κομιώτης, Πρόεδρος της Δ.Ε. της Πανελληνίου Ενώσεως Θεολόγων Παραρτήματος Νομού Ηλείας).                      πηγη:www.imilias.gr


























Πάτερ Ημών(μετάφραση-ερμηνεία)

 

«Πάτερ Ημών»: Χωρίς αμφιβολία, το «Πάτερ Ημών» αποτελεί την πιο γνωστή προσευχή. Ονομάζεται Κυριακής Προσευχή και μας την δίδαξε ο Ιησούς Χριστός. Από τα σχολικά μας χρόνια ακόμα όλοι οι χριστιανοί γνωρίζουμε να την λέμε, είστε όμως σίγουροι ότι γνωρίζετε το ακριβές νόημά της;

Πάτερ ημών
ο εν τοις ουρανοίς,
αγιασθήτω το όνομα Σου.
Ελθέτω η βασιλεία Σου.
Γενηθήτω το θέλημα Σου, ως εν ουρανώ και επί της γης.
Τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον.
Και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών,
ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών.
Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν,
αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού.
Αμήν.
 
Μετάφραση – Ερμηνεία
Πάτερ ημών ο εν τοις Ουρανοίς = Πατέρας μας που βρίσκεται στους ουρανούς
Αγιασθήτω το όνομα Σου = Ας αγιασθεί το Όνομα Σου
Ελθέτω η βασιλεία Σου = Ας έρθει η βασιλεία Σου
Γενηθήτω το θέλημα Σου = Ας γίνει το θέλημα Σου
ως εν ουρανώ και επί της γης = Όπως στον ουρανό (από τους αγγέλους),
έτσι και στη γη από τους (ανθρώπους)
Τον άρτον ημών τον επιούσιον = Το ψωμί μας το καθημερινό
δος ημίν σήμερον = Δώσε μας σήμερα
Και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών = Και άφησε μας τα χρέη μας
(συγχώρησε τις αμαρτίες μας)
ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών = Όπως και εμείς αφήνομε τους χρεώστες μας ( Όπως και εμείς συγχωρούμε αυτούς που μας έφταιξαν)
Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν = Και μη μας βάλεις σε δοκιμασία
αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού= αλλά απομάκρυνέ μας από το κακό
Αμήν =Αληθινά

Σύντομη Επεξήγηση:
 
Πάτερ
Η Κυριακή προσευχή αρχίζει με αυτή την επίκληση. Μας διδάσκει ο Κύριος να ονομάζουμε τον Θεό Πατέρα. Πατέρα, γιατί είναι ο δημιουργός και πλάστης μας. Ο χορηγός του είναι, της ζωής.
 
Ημών
Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Κύριος μας διδάσκει να προσφωνούμε τον Θεό όχι μόνο Πατέρα, αλλά Πάτερ ημών. Πατέρα μας. Όχι Πατέρα μου. Έτσι μας αποτρέπει από μια εγωιστική σχέσι με τον Θεό. Υπάρχει ο Θεός και εμείς, όχι ο Θεός και εγώ.
 
Ο εν τοις ουρανοίς
Ο Πανάγιος Θεός είναι Πατέρας μας, αλλά και ο μόνος εν τοις ουρανοίς Πατέρας. Διευκρινίζει ο άγιος Χρυσόστομος: Δεν περιορίζει δηλαδή τον Θεό στον ουρανό αλλά υψώνει από την γη τον προσευχόμενο και τον προσηλώνει στους ανώτερους χώρους και τις άνω κατοικίες. Την αγιότητα λοιπόν του Θεού Πατρός δηλώνει το “εν ουρανοίς” και όχι τον τόπο του πανταχού παρόντος Θεού
 
Αγιασθήτω το όνομά σου
Είναι το πρώτο αίτημα της Κυριακής προσευχής. Το “αγιασθήτω” σημαίνει “δοξασθήτω”, κατά τον άγιο Χρυσόστομο. Δεν έχει ασφαλώς ο άκτιστος Θεός την ανάγκη να δοξάζεται από τα κτιστά του πλάσματα. Θέλει όμως να τον δοξάζουμε, γιατί αυτό ωφελεί εμάς τους ανθρώπους. Μας προφυλάσσει από τον κίνδυνο να δοξάζουμε τον εαυτό μας με δόξα ψευδή, που δεν μας ανήκει. Η φιλοδοξία είναι γέννημα της φιλαυτίας.
 
Ελθέτω η Βασιλεία σου
Όταν ο Θεός βασιλεύη στον άνθρωπο, ο άνθρωπος ελευθερώνεται, ειρηνεύει, αναπαύεται, αγιάζεται. Όταν δεν βασιλεύη ο Θεός στον άνθρωπο, ο άνθρωπος είναι εκτεθειμένος στην τυραννία του διαβόλου που τον υποδουλώνει στα πάθη, στην φιλαυτία και τον φέρνει στην ανία, στο κενό, στην πλήξι, στην μοναξιά, κάνοντας την ζωή του κόλασι. Ο σημερινός κόσμος που αρνείται την βασιλεία του Θεού, βασανίζεται από φρικτές δαιμονικές καταστάσεις, όπως την μαγεία, τις δεισιδαιμονίες, τα ναρκωτικά, την τρομοκρατία, τα εγκλήματα, την διάλυσι της οικογενείας. Μας διδάσκει λοιπόν ο Κύριος να ζητούμε να έλθη η Βασιλεία του, που κατά τους αγίους Πατέρας είναι η Χάρις του Αγίου Πνεύματος.
 
Γενηθήτω το θέλημά σου ως εν ουρανώ και επί της γης
Το εγωιστικό θέλημα εχώρισε τον άνθρωπο από τον Θεό, τον εξώρισε από τον παράδεισο και έγινε αιτία όλων των κακών. Αν δεν απαρνηθή ο άνθρωπος το εγωιστικό του θέλημα και δεν υιοθετήση το άγιο θέλημα του Θεού, δεν μπορεί να θεραπευθή από την βαρειά αρρώστια της φιλαυτίας και του εγωισμού.
 
Τον άρτον ημών τον επιούσιον δος ημίν σήμερον
Με το αίτημα αυτό ζητούμε, κατά τους αγίους Πατέρας, όχι μόνο τον υλικό άρτο, αλλά κυρίως τον πνευματικό Άρτο, που είναι ο Χριστός. Ο Χριστός προσφέρεται σε μας με το λόγο Του και με το Σώμα και με το Αίμα Του. Σε κάθε Θεία Λειτουργία γίνεται αυτή η προσφορά.
 
Και άφες ημίν τα οφειλήματα ημών ως και ημείς αφίεμεν τοις οφειλέταις ημών
Όσο ο άνθρωπος ζη εγωκεντρικά, δεν μπορεί να συγχωρήση τον συνάνθρωπό του. Ο θιγόμενος εγωισμός του δεν του το επιτρέπει. Όταν όμως αποφασίση δια της μετανοίας να ζήση θεοκεντρικά, τότε συγχωρεί όσους τον εστενοχώρησαν, αδίκησαν και έβλαψαν. Η απαλλαγή από την μνησικακία θέλει αγώνα, γιατί ο εγωισμός δυναστεύει τον έσω άνθρωπο. Γι’ αυτό ο Κύριος μας εδίδαξε να ζητούμε την συγχώρησί μας από τον Θεό, υπό τον όρο ότι και εμείς θα συγχωρούμε τους πταίοντας σε μας.
 
Και μη εισενέγκης ημάς εις πειρασμόν, αλλά ρύσαι ημάς από του πονηρού
Και μη επιτρέψης, Κύριε, να πέσωμε σε πειρασμό, αλλά γλύτωσέ μας από τον πονηρό.
Δύο ειδών είναι οι πειρασμοί κατά τον άγιο Μάξιμο. Οι ενήδονοι και οι ενόδυνοι. Αυτοί που φέρουν ηδονή και αυτοί που φέρουν οδύνη. Οι πρώτοι είναι εκούσιοι και γεννούν τα πάθη. Οι δεύτεροι είναι ακούσιοι και διώχνουν τα πάθη. Τους εκούσιους πρέπει να αποφεύγουμε. Τους ακούσιους να μη επιδιώκουμε και να απευχώμεθα, διότι είμεθα αδύνατοι και μπορεί να υποκύψουμε΄ αλλ’ όταν έλθουν, να τους υπομένουμε με γενναιότητα ως “καθαρτήριον” της ψυχής.
 
Ότι Σου εστίν η βασιλεία και η δύναμις και η δόξα
Είναι φυσικό να τελειώνη η Προσευχή με την δοξολογία του Θεού και όχι με την παράκλησι να ρυσθούμε από τον πονηρό. Τον τελευταίο λόγο στον κόσμο έχει ο παντοδύναμος Θεός, ο Βασιλεύς των βασιλευόντων και Κύριος των κυριευόντων. Ο διάβολος μπορεί να φέρη αναστάτωσι, να επικρατεί προσωρινά στον κόσμο με τα όργανά του, αλλά τελικά θα γίνη το θέλημα του Κυρίου. Ο Χριστός είναι ο Αιώνιος Κύριος και Βασιλεύς.
Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός. Αμήν.
Γι’ αυτό και μόνο στον Τριαδικό Θεό ανήκει η δόξα.

πηγη :/www.vimaorthodoxias.gr/