Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2015

Προσευχή για εργασία να μας βοηθήσει ο Θεός


ΨΑΛΜΟΣ  62 (ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΔΑΥΙΔ)

2.Ω Θεε, που εισαι ο μονος Θεος μου,τον οποιον λατρευω και εις τον οποιον ανηκω, πολύ πρωι και πριν ακομη εξημερωση, προσευχομαι προς σε. Σε εποθησε σφοδρως και σε εδιψησεν η ψυχη μου,αλλα ποσακις σε εδιψησε και η σαρξ μου,μακραν του ιερου σου, εν μεσω χωρας ερημου, εις την οποιαν ουτε να βαδιση κανεις ευκολα ημπορει,ουτε νερο ευρισκει δια να σβηση την διψαν του,παρ’ ολας όμως τας δυσκολιας και στερησεις αυτας τιποτε δεν ισχυσε να μειωση τον προς σε ποθον μου.

3.Με τοιαυτην διψαν και με τοσον σφοδρον ποθον παρουσιαζομην κατά το παρελθον ενωπιον σου εν τω αγιω τοπω της σκηνης σου,ινα δια της πειρας απολαυσω την δυναμιν και βοηθειαν σου και χωριζομενος των μεριμνων του βιου αισθανθω την δοξαν σου και το ανυπερβλητον μεγαλειον σου.

4.Σε εποθησα σφοδρως, Κυριε, διοτι το ελεος σου είναι ανωτερον και προτιμοτερον από μυριας και αναριθμητους ζωας με οιανδηποτε απολαυσιν και ευτυχιαν συνοδευομενας.Τα χειλη μου θα σε αινεσουν και θα σε δοξολογησουν.

5.Μετα του αυτου ποθου θα σε ανυμνω καθ’ ολην την ζωην μου και μονον εις το ονομα σου θα ανυψωνω τας χειρας μου προσευχομενος και κανεν άλλο ονομα εκτος του ιδικου σου δεν θα λατρευω, ουτε θα επικαλουμαι.

6.Τοτε θα χορταινη και θα ευφραινεται απολαμβανουσα σε η ψυχη μου, όπως θα εχορταινε και θα ηυφραινετο το σωμα μου εις τραπεζαν με λιπαρα και παχεα φαγητα και με χειλη αγαλλομενα και ευφραινομενα θα σε υμνη το στομα μου.

7.Οταν κατά την νυκτα σε ενθυμηθω επι του στρωματος μου, ο επερχομενος υπνος δεν συντελει εις το να σε λησμονησω, αλλα πολύ πρωι και προ της αυγης εγειρομενος στρεφω τον νουν μου προς σε και μελετω με σκεψιν βαθειαν και απερισπαστον τα προς εμε ελεη σου και την απειρον τελειοτητα σου.

8.Διοτι παντοτε εις το παρελθον εγινες βοηθος μου και γεματος ελπιδα και δια το μελλον θα αγαλλωμαι στηριζων την πεποιθησιν μου εις την σκεπην και προστασιαν, την οποιαν η προνοια σου θα μου παρεχη,σκεπαζουσα με στοργικως υπο τας πτερυγας σου.

9.Προσεκολληθη και δια του ποθου προσεδεθη η ψυχη μου εις σε συ δε μου ετεινες την χειρα σου και με την παντοδυναμον δεξια σου με εκρατησας και με εβοηθησας.

10.Αυτοι δε που με πολεμουν, ματαιως και χωρις να κατορθωσουν τιποτε εζητησαν την ζωην μου.Θα εισελθουν θανατουμενοι εις τα καταχθονια και τα κατωτατα της γης.

11.Θα παραδοθουν εις χειρας,αι οποιαι κρατουν σπαθην και θα κατασφαγουν, τα πτωματα των δε θα εγκαταλειφθουν αταφα, και θα κομματιασθουν εις μεριδας, αι οποιαι θα καταφαγωθουν από αλωπεκας.

12.Ο βασιλευς όμως θα ευφρανθη δια την προς αυτόν προστασιαν του Θεου θα επαινεθη δε και θα δοξασθη πας, οστις ορκιζεται επικαλουμενος το ονομα του Θεου, διοτι ασφαλως θα φραγη και θα κλειση το στομα των λαλουντων αδικα.


ΨΑΛΜΟΣ 63 (ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΔΑΥΙΔ)


2.Εισακουσον,Θεε μου,την φωνην μου, όταν προσευχωμαι και απευθυνω δεησεις προς σε.Ελευθερωσε την ψυχην μου από τον φοβον, τον οποιον μου εμπνεει ο εχθρος.


3.Σκεπασον με και προστατευσον με από τας μυστικας συσκεψεις και επιβουλας ανθρωπων, που σχεδιαζουν πονηρα και κακα κατ’ εμου,από πληθος που συστηματικως εργαζονται την αδικιαν.


4. οι οποιοι ηκονισαν σαν ξιφος τας γλωσσας των,ετεντωσαν το τοξον των και εθεσαν εις αυτό αντι βελους πραγμα πονηρον, το καταχθονιον σχεδιον των και τους δηλητηριωδεις λογους και τας πικρας συκοφαντιας των.

5.δια να κατατοξευσουν και κτυπησουν με αυτό υπουλως και εν κρυπτω τον αμεμπτον αιφνιδιως και χωρις αυτος να το υποπτευεται και να το περιμενη θα τον κτυπησουν και δεν θα φοβηθουν οι δολοφονοι,ουτε θα δοκιμασουν δισταγμον τινα δια την κακουργον πραξιν των.

6.Με τας συνεννοησεις και τας μεταξυ των ενθαρρυνσεις εξησφαλισαν και κατεστησαν ισχυρον το πονηρον σχεδιον των, διοτι ελαβον παντα τα προς επιτυχιαν του μετρα.Εξεθεσαν μεταξυ των και εισηγηθησαν τους τροπους, με τους οποιους θα κρυψουν την κατ’ εμου παγιδα, ώστε η συλληψις μου εις αυτην να είναι βεβαια ειπαν΄΄Ποιος θα ιδη αυτους?

7.Εμελετησαν καλως το ανομον και εγκληματικον σχεδιον των, εξηντλησαν συζητουντες και μελετωντες δια του πολυμηχανου νου των κάθε επινοησιν επιβουλης και εφευρεσιν πονηραν. Θα πλησιαση από αυτους εκαστος ανθρωπος και η καρδια του είναι κρυψινους και βαθεια, και τας κρυπτομενας προθεσεις αυτης ουδεις δυναται να διακρινη.

8.Αλλ’ αντι να πραγματοποιηθουν τα ολεθρια σχεδια των, θα υψωθη κραταιος και δυνατος προστατης μου ο Θεος το βελος των υπηρξεν αβλαβες αι πληγαι που επεφερε τουτο, είναι ομοιαι προς τας πληγας, τας οποιας επιφερει βελος εκτοξευομενον από αδυνατους χειρας νηπιων.

9.Και παρελυσαν εις τα στοματα των αι γλωσσαι των, διοτι η καταισχυνη των και αποτυχια των επεφερεν εις αυτους συγχυσιν.Ολοι οσοι τους εβλεπαν εταραχθησαν και εξεπλαγησαν από το κακουργον σχεδιον των, αλλα και από την ματαιωσιν του εκ της θειας επεμβασεως.

10.Και εφοβηθη τον Θεον πας ανθρωπος και διεκηρυξαν τα εργα της θαυμαστης προστασιας του Θεου και κατενοησαν τα ποιηματα της δυναμεως του και την σωφρονιστικην αυτων σημασιαν.

11.Θα ευφρανθη ο δικαιος επι τη επεμβασει και σωτηρια ταυτη του Κυριου και θα στηριξη την ελπιδα του εις αυτόν, και ολοι οι ευθεις κατά την καρδιαν και ξενοι προς πασαν δολιοτητα θα καυχηθουν και θα πληροφορηθουν ποσον επαινετη είναι η ευθυτης και η ειλικρινεια των.

πηγη:το ψαλτηριον του προφητου και βασιλεως ΔΑΥΊ΄Δ μετα συντομου ερμηνειας, Συγγραφευς  ΠΑΝ.Ν.ΤΡΕΜΠΕΛΑ (εκδοσις εικοστη εκτη)