Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

Προσευχή πριν από τον ύπνο για μια γαλήνια βραδιά για ψυχική ηρεμία


 ΨΑΛΜΟΣ 4(ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΔΑΥΙΔ)

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΝΟ.ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΒΡΑΔΙΑ.ΓΙΑ ΨΥΧΙΚΗ ΗΡΕΜΙΑ.

2.Οσακις σε επεκαλεσθην,ηκουσες με ευμενειαν την προσευχην μου, ω Θεε,που προστατευεις το δικαιον μου και μου αποδιδεις αυτό.Οταν ευρεθην εις θλιψιν και στενοχωριαν, με επαρηγορησες και εδωκες πλατος και ανεσιν εις την πιεζομενην καρδιαν μου.Σπλαγχνισου με και τωρα και καμε δεκτην την προσευχην μου.

3.Ω σεις ανθρωποι, που με εχθρευεσθε και με συκοφαντειτε.

Εως ποτε θα εχετε σκληραν και εις τα γηινα προσκολλημενην την καρδιαν σας?Διατι αγαπατε να διαδιδετε εις βαρος μου ματαιας και ανυποστατους κατηγοριας και ζητειτε με συκοφαντιας και ψευδη να με καταστρεψετε?

4.Μαθετε όμως ότι ο Κυριος μεχρι τουδε κατεστησε περιφανη και θαυμαστον τον ευσεβη, που είναι αφωσιωμενος εις αυτόν.Οπως δε εις το παρελθον,ουτω και τωρα ο Κυριος θα εισακουση την προσευχην μου,όταν με ποθον φωναζω εις αυτόν.

5.Ας οργιζεσθε εναντιον μου, προσεχετε όμως να μη αμαρτανετε και κατά του Θεου.Τα πονηρα σχεδια και τους εφαμαρτους διαλογισμους, που συλλαμβανετε με τον νουν σας και κυκλοφορειτε εις τας καρδιας σας, να τα εξεταζετε την νυκτα εις την κλινην σας και καταλαμβανομενοι υπο μετανοιας και κατανυξεως να συγκρατησθε από  του να τα θεσετε εις πραξιν.

6.Προσφερετε ως θυσιαν όχι ζωα και προσφορας υλικας,αλλα δικαιοσυνην και αγαθοτητα και στηριξατε ολοκληρον την ελπιδα και πεποιθησιν σας εις τον Κυριον.

7.Πολλοι,επειδη εχασαν την ελπιδα αυτην, λεγουν:Ποιος θα μας δειξη και ποιος θα μας δωση τα υλικα αγαθα?Εις ημας όμως, Κυριε, που ελπιζομεν εις σε, ενετυπωθη βαθεια η στοργη και η πλεοναζουσα αγαπη και χαρις του προσωπου σου και ελαμψεν εις ολους φανερα η υπερ ημων προνοια και αντιληψις σου.

8.Εγεμισες την καρδιαν μου από ευφροσυνην, οποιαν δεν δοκιμαζουν οι αντιπαλοι μου, μολονοτι είναι γεματοι από καρπον σιτου, οινου και ελαιου.

9.Με την ελπιδα μου ακλονητον εις Σε θα κοιμηθω ησυχος και εν ειρηνη,συγχρονως δε και θα χορτασω υπνον, διοτι Συ, Κυριε, αν και ειμαι καταμονος,παρεχεις εις εμε την προστασιαν σου, υπο την σκεπην της οποιας κατοικω γεματος πεποιθησιν και ελπιδα.

πηγη:το ψαλτηριον του προφητου και βασιλεως ΔΑΥΊ΄Δ μετα συντομου ερμηνειας, Συγγραφευς  ΠΑΝ.Ν.ΤΡΕΜΠΕΛΑ (εκδοσις εικοστη εκτη)