Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2019

Προσευχές για να έχει καλά ο Θεός την οικογένεια μας



ΨΑΛΜΟΣ 27 (ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΔΑΥΙΔ)

1.Προς σε, Κυριε, δια προσευχης θερμης και παρατεταμενης φωναζω ω Θεε μου,μη αντιπαρελθης από εμε σιωπηλος χωρις να δωσης καμμιαν αποκρισιν εις την δεησιν μου.Μη γενοιτο ποτε να αδιαφορησης και να κωφευσης εις εμε, διοτι τοτε θα γινω ομοιος προς τους νεκρους, οι οποιοι κατερχονται εις τον ταφον.

2.Ακουσε μετ’ ευμενειας την φωνην της προσευχης και παρακλησεως, την οποιαν σου απευθυνω, όταν ικετευτικως προσευχωμαι προς σε, όταν υψωνω τας χειρας μου εχων το σωμα μου και το εσωτερικον μου ολοκληρον εστραμμενα προς το ιερωτατον μερος, το πανσεπτον και αβατον του αγιου ναου σου.

3.Μη επιτρεψης να συμπαρασυρθω εις τον ολεθρον μαζι με τους αμαρτωλους και να συγκαταστραφω με εκεινους, που ως εργον των εχουν να αδικουν, οι οποιοι είναι διπροσωποι και λαλουν λογους ειρηνικους και φιλικους προς τον πλησιον τους,σχεδιαζουν όμως κακα μεσα εις τας καρδιας των.

4.Δωσε τους, Κυριε, συμφωνα με τα εργα των και συμφωνα με την πονηριαν και πανουργιαν των κακεντρεχων σχεδιων και εγκληματικων ενεργειων των μολυσμενων χειρων των δωσε εις αυτους την τιμωριαν, που τους αξιζει.Πληρωσε τους και ανταποδωσε τους τον μισθον και την ποινην που αρμοζει εις τας πραξεις των.

5.Διοτι δεν ενδιεφερθησαν να κατανοησουν τα εργα της δυναμεως και της εν τη ιστορια δικαιοκρισιας του Κυριου,ώστε να παρακινηθουν εις φοβον και ευλαβειαν προς αυτόν.Δεν εδωκαν καμμιαν προσοχην εις τα φεροντα την σφραγιδα της αγαθοτητος εργα των χειρων του Κυριου,ώστε να προτραπουν εις το να αποσχουν των πονηρων εργων των.Δι’ αυτό θα τους κατακρημνισης και θα μεινουν δια παντος κατεστραμμενοι, χωρις να υπαρχη ελπις, όπως και παλιν οικοδομησης και ανεγειρης αυτους.

6.Αξιος είναι να ευλογηται και να δοξαζεται ο Κυριος, διοτι ηκουσεν ευμενως και εδεχθη την φωνην της ικετευτικης προσευχης μου.

7.Ο Κυριος εγενετο βοηθος μου και υπερασπιστης μου η καρδια μου εστηριξε ολοκληρον την ελπιδα της εις αυτόν και δι’ αυτό ετυχον στοργικης βοηθειας και προστασιας. Και το καταβεβλημενον από την πολλην στενοχωριαν σωμα μου ανελαβε και ανεζωογονηθη και ολοψυχως και με ολην μου την θελησιν θα τον δοξολογησω.

8.Ο Κυριος είναι η ισχυς και η κραταια βοηθεια του λαου, τον οποιον εξελεξε και τον εχει ιδικον του, διοτι αυτος είναι και ο υπερασπιστης, οστις ποικιλοτροπως και εις πολλας περιστασεις εχαρισε την σωτηριαν εις τον χρισθεντα υπ’ αυτου βασιλεα.

9.Σωσον τον λαον σου τον Ισραηλ, Κυριε, και ευλογησον τους υπηκοους σου τουτους, τους οποιους ως κληρον ιδικον σου εξεχωρισες από τα αλλα εθνη και τους εξελεξες, ινα ανηκουν εις σε. Και ως ποιμην στοργικος και προνοητικος προστατευσε τους και κυβερνησε τους και σηκωσε τους εις τους στοργικους σου ωμους εχων αυτους υπο την διαρκη και απαυστον και ατελευτητον προστασιαν σου.


ΨΑΛΜΟΣ 116 (ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΩΣ ΔΑΥΙΔ)

1.Αινειτε τον Κυριον όλα τα ενθη, επαινεσατε αυτόν παντες οι λαοι, υμνουντες το μεγαλειον του και την απειρον δοξαν του.
2.Υμνησατε τον, διοτι το ελεος του εδειχθη προς ημας μεγα και κραταιον, κατανικησαν κάθε εμποδιον και αυτό ακομη το πληθος των αμαρτιων μας.Και ελεησας ημας ο Κυριος απεδειχθη πιστος εις τας υποσχεσεις αυτου και δια της επαληθευσεως τουτων η αληθεια του Κυριου παραμενει αδιαψευστος και υπερυμνητος εις τους αιωνας. 

πηγη:το ψαλτηριον του προφητου και βασιλεως ΔΑΥΊ΄Δ μετα συντομου ερμηνειας, Συγγραφευς  ΠΑΝ.Ν.ΤΡΕΜΠΕΛΑ (εκδοσις εικοστη εκτη)